Услуги и поддръжка
"Декарт" ООД разчита на екипи, състоящи се от опитни професионалисти не само по отношение на създаването на нашите продукти, но и за услугите по поддръжка, които предлагаме. Ние можем да предоставим набор от услуги към нашите хардуерни продукти и софтуерни решения чрез системата ни за услуги и поддръжка. Тези услуги включват дистанционна асистенция и помощ на място.
- Системна Администрация
Отделът за системна администрация гарантира безпроблемна функционалност на ИТ инфраструктурата на нашите клиенти. Ние предлагаме съдействие за администриране на работни станции, конфигуриране на сървъри, внедряване на нов хардуер и функционалности, диагностика, мрежово изграждане. Прилагаме всички съвременни стандарти в ИТ сигурността, за да се предотврати уязвимостта на информацията и да се гарантира цялостната сигурност на нашите клиенти. Навременните реакции и ефективността се базират на опита и професионалното отношение на системната администрация.
- "Help Desk"
Нашият отдел „Help Desk“ е първото ниво на поддръжка. Имаме екип, съставен от професионално подготвени оператори, които следват строго установените ни процедури. Мисията е да предоставя навременна и ефективна подкрепа в различни случаи:
- Технически услуги:
- Дистанционна диагностика на проблеми със софтуера и хардуера;
- Отстраняване на проблеми със свързаността и комуникацията;
- Подпомагане на клиента с точни инструкции за работа със софтуерните продукти и преодоляване на проблеми;
- Консултантски услуги:
- Предоставяме информация и подпомагаме крайните потребители и партньорите на нашите клиенти;
- Подпомагане с инструкции и разработване на процедури;
- Консултации по финансови въпроси и проблеми с финансови вземания;
- "Game Support" (Поддръжка на игри)
Своеобразна втора линия в нашата система заа поддръжка е “Game Support” отделът. Предоставя услуги, които подпомагат работата на нашите клиенти и цялостното развитие на техния продукт.
-
- Управление на хардуерна и софтуерна среда на система за онлайн залагания;
-
- “Game Support” следи цялата система, включително всички нейни компоненти, за да гарантира безпроблемна функционалност;
- Мониторинг и управление на процеса на залагане;
- Мониторинг и асистенция за финансови транзакции;
- Подготовка на различни справки и доклади;
- Оптимизации;
- Внедряване и тестване на продукти
- Изпълнете всички необходими действия за тестване и внедряване на нови софтуерни продукти;
- Подпомага интегрирането на нови хардуерни продукти;
Екипът на „Game Support” се състои от опитни специалисти, които са добре подготвени за адекватна и професионална асистенция. Всички действия се провеждат при спазване на ясни процедури. Този отдел е съществена част от работата на нашите клиенти и предоставя качествени услуги, които дават възможност за оптимизиране на бизнес процесите.
- Технически отдел
Стратегията ни за поддръжка се осъществява чрез мрежа от центрове за техническо обслужване в цяла България - базирани в 9 от най-големите градове. Най-големият център се намира в централата на "Декарт "ООД в София. Ние предлагаме услуги на място - хардуерна инфраструктура, конфигурации на сървъри, лаптопи, монитори, принтери, казино оборудване (слотове, рулетки, машини за бинго), както и софтуерни проблеми.
Създадохме „Гореща Линия“, която задейства сигнали към нашите опитни техници. Налична е и онлайн тикетинг система, чрез която нашите клиенти могат да регистрират своите проблеми.
Системата съхранява исторически данни за проблемите на всеки клиент. Ние предлагаме безплатен транспорт, в случай, че са необходими допълнителни услуги.
В момента поддържаме букмейкърската мрежа „Еврофутбол“, мрежата „Евробет“ и много казина в България.
Навременната и висококачествена поддръжка се осигурява от нашите процедури, квалифицирани техници, строга организация и богат опит, който "Декарт" има през годините.